czwartek, czerwca 15, 2006

Dlaczego powstała ta pasjonująca strona?
Spiesze z wyjasnieniem (kurwa nie moge robić zmiękczonego s :P)...
Otóż miałem zająć się czyms kreatywnym
a do listy zajęć kreatywnych na pewno nie zalicza się gra w FF7 i TOEE ani w ogóle żadna gra...
Tak więc podążając za definicją kreatywnosci postanowilem "poparać" sie tworzeniem, czego widocznym efektem, po 20 min pracy stal sie ten nieziemsko bogaty blog...
Muszę przyznac ze jego obfitosc juz miażdży mi czaszkę wyciskając mózg na gumową wykładzine w cenie 5zł/m2. Podążając dalej w tym kierunku uważny czytelnik zauważy, że płyn mózgowy obficie sączy się z siedliska wszelkich ideei przybierając najrozmaitsze kształty i barwy. Exploduje feerią (cokolwiek to znaczy) kolorów nasyconych kreatywno-intelektualną materią duszy... wszystko to przelewa się na klawiature, wnika głęboko między pojedyncze, zaintrygowane klawisze, co powoduje fluorestencyjne efekty za które z reguły trzeba płacić cos koło 100zeta... hahahahha
no i co teraz mam napisać?
wylały mi sie pomysły
tańczą wokół zaimprowizowanego ogniska eteru i plują sobie w wyimaginowane ryje hahahah
hahah
ahhahah

nie nie jestem zjarany
jak pisze cos takiego to znaczy ze po prostu nie mam co pisac i najchetniej napisalbym "kupa" ale to nie wypada
dobra koniec tej farsy
kupa

:P

Brak komentarzy: