piątek, września 17, 2010

Adam czy ty się przypadkiem nie opieprzasz?!

W żadnym razie! Ostatnimi czasy (od wczoraj) próbuję dostać się na staż graficzny do glamour... no i oczywiście, jak to często bywa w naszym competition friendly society, stanąłem twarzą w twarz z konkursem! Stworzyć w indesign 3 przykładowe strony z działów: planeta (dżizys... to są sławni ludzie, np. dżizys), uroda i oczywiście moda. Makabrycznie bolał mnie ząb więc żeby nie myśleć o bólu zająłem się tym od razu, czego efektem jest ten post! (chociaż ząb mnie już mniej boli bo byłem u dentysty) Jeszcze ich nie wysłałem więc jak ktoś ma jakieś ciekawe sugestie to bardzo proszę i zapraszam do gnojenia! I tak na pewno się nie dostane bo zarówno moda jak i pseudomoda to chyba dosyć zamknięte środowiska w których kwitnie nepotyzm i nierówność społeczna xD Tak czy siak ćwiczenie zajebiście rozwijające i zabawne!

Ps. Pisanie Helveticą Neue Ultralight (ten kawałek w sercu) jest jak stąpanie po jedwabiu :O
Ps2. Nie wiem czemu nie da się powiększyć a szkoda bo pisałem bardzo śmieszne rzeczy xD

6 komentarzy:

I.Bo pisze...

No właśnie nie widzę tekstu, bo za mały:). Ale bardzo ładnie i poprawnie tak, jak to zawsze w czasopismach jest. A jeżeli już gdzieś startować to tylko do Glamour, podobno tu są szanse aby się dostać bez nazwiska:)
P.S ładny flakonik perfum z napisem LOVE.

LOVE:)

fishlemons pisze...

Jebs!
mysle ze to sa strony z jakiegos magazynu ktore ty wycioles i wklejiles tu!
dlatego nie mozna powiekszyc.
xD
good work son

adikolor pisze...

Nice! Dzięki za propsy ;) NIE WYCIĄŁEM! Ale mialem zdjęcia które musiałem powykrajać i złożyć, żeby być zupełnie szczerym. Nie wiedziałem czym są poszczególne rzeczy więc np. Night Eye Repair nazwałem doskonałym naprawiaczem oka xD

Jaceq pisze...

Oj mate! Bardzo ładnie! Jakbym miał taką gazete w ręku to odrazu jebs do kosza - ale to raczej przez treść niż wykonanie ;)
Ja bym spróbował jakby wyglądała ta pierwsza strona z jakimś delikatnym tłem - tak jak na tej ostatniej. Może jakieś kształty, wstęgi paski? Ale może będzie to źle wyglądało :P
3mam kciuki!
siu!

Zofia A. Reych pisze...

ach ach jakie to jest wszystko ladnee!

adikolor pisze...

ładne ale niewystarczające się okazało... a może eye repair to nie "naprawiacz oka". Nieistotne. W każdym razie na staż na pewno poszła Basia X, córka ciotki naczelnej, która właśnie nie dostała się na asp a bardzo lubi rysować w paincie. Może to i dobrze... szukam więc dalej kreatywnych zajęć xD Dzieki za feedback!