środa, czerwca 16, 2010

Hardcore 44


Tak sobie myślałem, że dzisiejszy dzień mogę spisać zupełnie na straty a tu proszę... Mój brat dostał w prezencie na urodziny maskę gazową :\ Wygląda w niej potwornie źle... nie wiem czy to kwestia zrycia bani przez gry komputerowe i filmy, czy magii wojennego wzornictwa ale jestem przerażony jak na niego patrzę. W każdym razie, natchnienie może, jak widać, zaatakować z najdziwniejszej strony tak więc oto mój szkic zainspirowany bratem i nową animacją Bagińskiego, którą chciałbym nareszcie zobaczyć zamiast tylko słuchać o niej od 2 lat xD

4 komentarze:

jm pisze...

Zajebiste! Mysle ze nazwa warSAW mag mogłaby się przyjąć na stałe! :D

adikolor pisze...

tak! jako magazyn prezentujący osiągnięcia warszawskich grafików i pretendujących do tego grona leszczy takich jak ja! kurwaaaa takie coś powinno istnieć! Chciałbym założyć taka gazetę :\

fishlemons pisze...

No to zaloz. ja tez chce. i chce miec maske gazowa. twoj brat is so lucky :( to 1000x lepsze niz ŁOM!!!!!

rdy pisze...

na koszulce powinno byc http://i85.photobucket.com/albums/k60/xNarrowSoulx/half-life-logo.jpg